Sabtu, Jun 12, 2010

Demam

Pagi ni bangun tidur, masih rasa sakit kepala...hidung plak tersumbat.Dah 3 hari masih belum  berapa sihat. Selasa malam pegi klinik...temp 38.89 degree. Sejuk, sakit kepala, muntah2 sume ada...Dapat MC 2 hari.Nasib baik malam tu jugak panas dah kurang..takut  wooo....
Husband plak sakit tekak..bengkak tekak dia..sian tak leh menelan. Badan pun panas. Hari ni nampak sihat dah..Iffah pun sama...hari ni nampak dah semakin sihat. Dah seminggu dia kurang sihat,,,mula2 berkahak..pastu batuk...pastu sesema...pastu...bdan hangat mcm demam...mata plak melekat...Sian anak aku.Nasib baik dpt MC 2 hari. Boleh gak aku bagi ubat kat iffah secara teratur...
Doktor kata sekarang musim orang demam dan sakit mata. Betul jugak...kawan aku tu sakit mata dah dkt sebulan...sebelum tu dia demam...ada gak 2, 3 org officemate yang demam dalam masa sebulan ni...
Sabo jela....Kepala aku dah sakit...babai....