Selasa, April 19, 2011

Harga Emas Naik Lagi

Hari ni jalan-jalan ternampak kat kedai emas harga dah naik lagi. Emas 916 dah RM162.00 per gram. Rasanya baru je beberapa minggu beli emas RM157.00 per gram. Ape lagi, sape-sape yang nak tunggu harga emas turun baru nak beli tu tak tau la bile. Jadi, belilah emas untuk masa depan. Bagi aku plak, aku tak beli emas, aku cuma tukarkan duit tu jadi emas. Pastu bile nak pakai duit bleh gadai ke Ar-Rahnu. 
Marilah kite menyimpan emas. Bila dah banyak emas tu boleh kite bayar zakat. Dapat berkat, rezeki pun bertambah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...