Sabtu, Jun 04, 2011

Maharaja Lawak Minggu 10

Ha??? Dah minggu ke 10? Lamanya....Malam tadi aku sempat tengok Jozan, Nabil , R2 dan Jambu. Sepah...aku dah tertido. Pada pendapat aku, aku dah bosan...takde yang menarik..sama je. Komen juri pun sama je. Memula dulu semangat aku nak tengok...
Cuba buat lain daripada biasa. Nabil tu, aku dah bosan lah stand up commedy dia. Tapi dia buat jugak.
Aku nak tengok sepah jap..Jum tengok..bes ke??

Hmm tak best jugak..lawak geli....nasib baik aku tido
Kesimpulannya...tak ada yang memuaskan hati aku. hahaa...Tolongla korang buat sesuatu yang extravaganza tahap maharaja.lawak pecah perut..Membazir duit aku je subscribe Mustika.
Lagi satu aku perasan...kenapa cameraman....asik zoom kat awek2 je...gate sunngoh mu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...