Sabtu, April 28, 2012

Zarina Anjoulie Lavocah Dicium Abang Tiri

Aduhainyepun, pabila aku terbaca artikel mengenai Zarina yang terbaru nih, tak dapat kubanyangkan macam mana boleh ada orang macam ni yang ade SPM (kot). ( saje je, xde kaitan pun dgn SPM) Kalau dah sampai cium2 tu rasanya dah terlebih batas. Tambahan pula dia mengakui bahawa dia tau yang mana baik dan yang mana buruk. Betul ka tau ni. Walaupun adik beradik tetapi sebagai orang Melayu dan beragama Islam, tak dibuat orang la cium macam tu. Mungkin dia tak paham lagi yang mana baik dan yang mana buruk kot. Walau bagaimanapun, bernama mengharapkan Zarina Anjoulie Lavocah akan bertambah baik pada masa hadapan.

3 ulasan:

  1. artis yg penuh dgn kontrvsi.. hup dia akan berubah ke arah yg lebih baik.

    BalasPadam
  2. ni la yang dinamakan islam baka....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...