Khamis, Mei 03, 2012

Dah 14 Tahun Hisap Botol..



Aduh...dah 14 tahun dah dik oiii...nak hisap botol lagi ke??? Dah besar panjang, dah boleh fikir dah..jap lagi dah boleh kawin. Farah Sauffiah Rahmat yang bersekolah di Sekolah Menengah (SM) Tuanku Ampuan Durah di sini, harus menyusu lebih 15 botol sehari. Mungkin kah sebab lama sangat menyusu badan sampai usia 5 tahun menyebabkan dia ketagih untuk menghisap botol sehingga kini? Ibu bapanya telah berusaha pelbagai cara, namun gagal menyekat kemahuan pelik anaknya itu. Nasib baik tak ketagih susu ibu sampai besar...huhu


Cerita lanjut di sinarharian



4 ulasan:

  1. salam;
    Laaaa!..betul ke ni,ni mesti kena berubat kepelikan ni tak boleh berterusan bergini.

    BalasPadam
  2. Salam kenal.
    Alo2...comeynya baby beso ni isap botol.hehehe

    BalasPadam
  3. botolsuesue@hotmail.co.uk03 Mei, 2012 23:17

    biasa la tu...setiap org ada kesukaan masing2...ada ramai mcm dia kat malaysia ni tp korang jer xtau...bahkan diorg ada komuniti diorng...

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang aku tau komuniti kanak2 macam anak aku..:P. Best ke isap botol sampai beso?

      Padam

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...