Khamis, Mei 31, 2012

Taman Saujana Hijau Putrajaya

Taman Saujana Hijau terletak di Presint 11, Putrajaya. Tujuan ke sini adalah ikut husband jogging (diri sendiri tak leh jogging), sambil jalan-jalan bawak anak. Pemandangan cantik dan berangin. Tapi masa tu tak berangin sangat. Sebelum ni pergi angin memang kuat. 
 Kesilapan teknik dalam mengambil gambar...hehe
 Konon-konon sedang berlari 

 Iffah bergambar dengan Mak Teh 


 Pemandangan di satu sudut

 Antara laluan untuk berlari atau berbasikal. Ada beberapa penunggang basikal yang menunggang dengan laju macam jalan tu dia yang punya. Sedangkan ramai orang jalan-jalan, bawa anak jalan-jalan dan berlari (jogging). Grrrr...
 Iffah seronok jalan-jalan la...

 
 Iffah dan mummy....

 Bunga 


Ecik dah penat 
 Matahari terbenam...

 Setelah berlari 2 pusingan...macam mandi je cik abang....
Happy family...jum balik. dah maghrib

Puncak bukit tak pergi.. Karang nak balik kena dukung pulak. 

2 ulasan:

  1. cam cantik je pemandangan nye... xpenah pg lg.. hehe

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...