Selasa, April 16, 2013

DOUBLE GRILL PAN ESLEEN HAPPYCOOK

Alhamdulillah. Akhirnya dapat jua memiliki apa yang orang panggil pemanggang ajaib..:) Terima kasih HB. Senang la nak memanggang lepas ni. Sekarang dah ada macam-macam jenama. Vantage, Are Ikan, Happy Call...macam-macam lagila..Tapi kebanyakan jual harga 100++..Mungkin juga kualiti berbeza. Vantage tu kalau beli kat Langkawi murah la..Tapi bila la masa nak ke sana. 

Double grill pan Esleen Happycook ni, beli kat Aeon je. Harga RM99. 


 Tak tau pulak made ini mana. Tak ada info. Tapi coating tu katanya dari US. 


 Boleh masak macam-macam dalam ni. Baking pun boleh. Tapi tak buat lagi. Nak jugak buat kek yang sedap-sedap.

Lepas ni kurang la pengggunaan minyak..Yeay...Hidup Sihat. Insha Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...