Isnin, April 01, 2013

Terpaksa Pakai Walker

Mula-mula memang tak nak beli walker sebab nanti guna sekejap je, Tapi disebabkan oleh baby ni yang sangat-sangat suka mengutip dan semua benda dia nak masuk mulut, terpaksala beli. Tak tau macam mana nak buat. Kemas rumah pun, sekejap je dah sepah balik sebab kakak jadi tukang buat sepah.
Jadi...beli la walker yang paling murah...hehe..beli mahal-mahal fungsii nya sama juga. Guna pun sekejap je..ye tak...

Tengok..!!! Dia makan baju pulak.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...