Khamis, Mei 22, 2014

Kinetic Sand Yang Awesome

Budak-budak zaman sekarang ni banyak main denga  gajet. Kita belikan mainan macam-macam pun..dia cari gajet juga. Memang gajet tu terpaksa sorok..kalau tak..pantang nampak.
Masa kecik dulu..tak de permainan mahal-mahal. Main je dengan apa yang ada kat rumah. Main naik moto kat tangga kayu, main blkg pintu, main bantal, main kaset2 lama..masuk kebun...main tanah , main pasir..seronok!
Sekarang ni ada anak-anak yang jarak pijak tanah (kecuali balik kampung) Kalau kampung dekat pantai, seronok boleh main pasir . Kalau tak..kena la pegi pantai nak main pasir.
Apa salahnya kita belikan anak kita permainan untuk kembangkan otak dia. Contohnya pasir kinetik buatan Sweeden ni. Ia adalah pasir 98%. Seperti pasir basah tapi bila kita pegang tak basah pun. Senang dibentuk. Boleh la budak2 nak buat istana pasir kat rumah je. Harga amat berpatutan. Anak-anak pasti sukakannya

Jika berminat boleh la sms/whatsapp akak 0127494230

Istana "Bebaskan"



1 ulasan:

  1. Saya dah beli pasir kinetik ni. Memang best x mcm pasir biasa. Anak2 memang suka. Rasa macam hidup plak pasir2 tu bila kita uraikan. Cuba tepek video skit :)

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...