Selasa, Mei 05, 2015

Anak ke 3 dan overdue lagi

Hari ni dah 4/5/2015. EDD aku 30/4 yang lepas. Maka dengan ini...kalau hari ni tak ada tanda jugak...esok dengan berat hatinya aku terpaksa serah diri kat hospital. Ini bukan kali pertama aku overdue. Anak pertama aku overude 9 hr..induce dan sakitnya berbelas jam. Bukaan kecik..tpi sakit sgt2. Sampai kena perli dengan  nurse bermulut jahat..
Kalau boleh aku tak nak induce lagi. Memang aku tak nak sangat2... Apa yang aku harapkan...x mnjadi kenyataan. Aku nak sgt bersalin awal mcm anak ke 2..39 minggu dah bersalin.
Memang semua ketentuan Ilahi. Dah ditakdirkan begini. Sebulan aku tanggung kesakitan tiap2 malam..sakit sangat2 bila bayi bergerak sgt2 kuat. Tak mcm yg sebelum ni. Tapi rasa contraction cuma dtg sekejap2.....Berdoa memang dah sepanjang masa...Di hati ini hanya tuhan yang tahu...
Awal pagi tadi memang aku rasa sangat sakit...sakit pinggang dan contraction yg aku rasa agak kuat..tapi menjelang subuh..ia hilang. Aku rasa sihat mcm x de apa2...memang aku sedikit kecewa.
Jadi hari ni...apa aku nak buat?....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...